poniedziałek, 6 czerwca 2011

Książka na wakacjach

Ludzie wyjeżdżają na wakacje - dlaczego książki nie mogą? Dwie książki (dalej "Wczasowiczki") z mojej biblioteczki obalą stereotyp, że to człowiek zabiera książkę na wakacje ;)

KSIĄŻKA NA WAKACJACH

WCZASOWICZKA nr 1
Olga Rudnicka - Natalii 5


WCZASOWICZKA nr 2
Alexander McCall Smith - 44 Scotland Street



Zasady są proste:
  1. Akcja "Książka na wakacjach" trwa od 6 czerwca do 30 września 2011, zgłoszenia przyjmuję do 30 czerwca 2011
  2. W akcji mogą wziąć udział wyłącznie osoby posiadające bloga od przynajmniej miesiąca
  3. Do akcji "Książka na wakacjach" zgłaszamy się w komentarzu pod tym postem poprzez podanie nazwy i linku do swojego bloga, zaznaczenie, którą Wczasowiczkę chcemy otrzymać oraz przesłanie do mnie mailem swojego adresu korespondencyjnego (proszę też o podanie nicka i adresu bloga)
  4. Należy umieścić banner akcji "Książka na wakacjach" w widocznym miejscu na swoim blogu (można oczywiście go zmniejszyć)
  5. Kolejność otrzymania przesyłek zostanie ustalona w drodze losowania - każdy ma równe szanse
  6. Od otrzymania Wczasowiczki masz dwa tygodnie na jej przeczytanie i zamieszczenie recenzji na swoim blogu oraz przesłanie do mnie linku mailem - im szybciej to zrobisz tym więcej osób odwiedzą nasze Wczasowiczki :)
  7. W mailu zwrotnym otrzymasz adres osoby, do której w możliwie najkrótszym czasie prześlesz Wczasowiczkę w stanie niepogorszonym (pomijając normalne zużycie) listem poleconym
  8. Ostatnia osoba prześle Wczasowiczkę z powrotem do mnie
Będę wdzięczna za umieszczenie na Waszych blogach bannera akcji "Książka na wakacjach" nawet jeśli nie chcecie wziąć w niej udziału.


ZAPRASZAM :)

21 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam na number 2. Resztę formalności dopełnię później. Jeśli można wybrzydzać, to prosiłabym o termin sierpniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam po numer 2.:) I zabieram się za dopełnianie formalności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda swojego bloga nie prowadzę (może kiedyś), ale akcja bardzo ciekawa. Jestem ciekaw jak dużo ludzi zgłosi się po Wczasowiczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro się za to zabiorę :)
    Jestem dzisiaj taka zmęczona, że padam już z nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna akcja, ale "Natalii 5" mam, tę drugą mam już obiecaną do pożyczenia, ale zamieściłam banner na blogu. Pozdrawiam :) A propos Twojego komentarza dotyczącego zdjęcia na blogu, to ksiązki normalnie stoją na półce, stylizacja jedynie na potrzeby zdjęcia na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem ciekawa "Natalii 5".
    Banerek zaraz wstawię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już baner wstawiłam jak widziałaś może :)
    Zapisałabym się na drugą książkę, ale tylko pod warunkiem, że skontaktujesz się ze mną odnośnie terminu jaki bym miała do zrecenzowania. Bo planuję różne wyjazdy, a nie chciałabym dostać książki, jak nie będzie mnie w domu, bo wtedy nie przeczytają jej inne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Natalii 5".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zapisuje się na Natalii 5 . Miłego wieczoru. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. "O książkach z przekąsem" - sama nie wiem skąd ten tytuł bloga: marta6792.blogspot.com

    Zapisuję się na książkę numer 1: "Natalii 5"

    Pozdrawiam i piszę mail :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym była zainteresowana Nataii5 ;)

    Już idę pisać maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli Natalii 5 ma ochotę odwiedzić Donegal, to się zgłaszam. No, chyba, ze zagranica się nie kwalifikuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Również poproszę o "Natalii 5". ;)

    "Książkoholizm się szerzy" - www.okiem-recenzenta.blog.onet.pl

    Pozdrawiam,
    LadyBoleyn

    OdpowiedzUsuń
  16. Z największą przyjemnością wezmę udział w akcji, jeszcze nigdy czegoś takiego nie próbowałem, zatem chyba najwyższa pora ;)
    Wybieram pozycję numer 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Natalii 5" bardzo chętnie przeczytam ;)
    Mój blog "Czytaj - żyj podwójnie"
    http://kessieandbooks.blogspot.com/
    Mogę być gdzieś pod koniec listy nawet :D
    Świetna akcja ! Bannerek wklejam u siebie!

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wezmę udział w akcji "Książka na wakacjach" :D Chciałabym gościć u siebie wczasowiczkę nr 2. :)

    Wetka, http://wetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również chętnie się przyłączę i przeczytałabym z przyjemnością Alexander McCall Smith - 44 Scotland Street
    Natalii 5 mam swoją więc za nią dziękuję.
    Mój blog
    www.paciaciakowo.blogspot.com
    i info już tam się pojawi lada moment

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo chętnie zgłoszę się do zabawy i wybieram książkę nr 1 Natali5.

    Varia, http://od-deski-do-deski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie podobne do kasi.eire- mieszkam zagrancia, czy moge wziac udzial, czy od razu darowac sobie? BO Natalii5 to bym przeczytala.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...