poniedziałek, 6 czerwca 2011

Książka na wakacjach

Ludzie wyjeżdżają na wakacje - dlaczego książki nie mogą? Dwie książki (dalej "Wczasowiczki") z mojej biblioteczki obalą stereotyp, że to człowiek zabiera książkę na wakacje ;)

KSIĄŻKA NA WAKACJACH

WCZASOWICZKA nr 1
Olga Rudnicka - Natalii 5


WCZASOWICZKA nr 2
Alexander McCall Smith - 44 Scotland Street



Zasady są proste:
  1. Akcja "Książka na wakacjach" trwa od 6 czerwca do 30 września 2011, zgłoszenia przyjmuję do 30 czerwca 2011
  2. W akcji mogą wziąć udział wyłącznie osoby posiadające bloga od przynajmniej miesiąca
  3. Do akcji "Książka na wakacjach" zgłaszamy się w komentarzu pod tym postem poprzez podanie nazwy i linku do swojego bloga, zaznaczenie, którą Wczasowiczkę chcemy otrzymać oraz przesłanie do mnie mailem swojego adresu korespondencyjnego (proszę też o podanie nicka i adresu bloga)
  4. Należy umieścić banner akcji "Książka na wakacjach" w widocznym miejscu na swoim blogu (można oczywiście go zmniejszyć)
  5. Kolejność otrzymania przesyłek zostanie ustalona w drodze losowania - każdy ma równe szanse
  6. Od otrzymania Wczasowiczki masz dwa tygodnie na jej przeczytanie i zamieszczenie recenzji na swoim blogu oraz przesłanie do mnie linku mailem - im szybciej to zrobisz tym więcej osób odwiedzą nasze Wczasowiczki :)
  7. W mailu zwrotnym otrzymasz adres osoby, do której w możliwie najkrótszym czasie prześlesz Wczasowiczkę w stanie niepogorszonym (pomijając normalne zużycie) listem poleconym
  8. Ostatnia osoba prześle Wczasowiczkę z powrotem do mnie
Będę wdzięczna za umieszczenie na Waszych blogach bannera akcji "Książka na wakacjach" nawet jeśli nie chcecie wziąć w niej udziału.


ZAPRASZAM :)

21 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam na number 2. Resztę formalności dopełnię później. Jeśli można wybrzydzać, to prosiłabym o termin sierpniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam po numer 2.:) I zabieram się za dopełnianie formalności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda swojego bloga nie prowadzę (może kiedyś), ale akcja bardzo ciekawa. Jestem ciekaw jak dużo ludzi zgłosi się po Wczasowiczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro się za to zabiorę :)
    Jestem dzisiaj taka zmęczona, że padam już z nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna akcja, ale "Natalii 5" mam, tę drugą mam już obiecaną do pożyczenia, ale zamieściłam banner na blogu. Pozdrawiam :) A propos Twojego komentarza dotyczącego zdjęcia na blogu, to ksiązki normalnie stoją na półce, stylizacja jedynie na potrzeby zdjęcia na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem ciekawa "Natalii 5".
    Banerek zaraz wstawię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już baner wstawiłam jak widziałaś może :)
    Zapisałabym się na drugą książkę, ale tylko pod warunkiem, że skontaktujesz się ze mną odnośnie terminu jaki bym miała do zrecenzowania. Bo planuję różne wyjazdy, a nie chciałabym dostać książki, jak nie będzie mnie w domu, bo wtedy nie przeczytają jej inne osoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zapisuje się na Natalii 5 . Miłego wieczoru. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. "O książkach z przekąsem" - sama nie wiem skąd ten tytuł bloga: marta6792.blogspot.com

    Zapisuję się na książkę numer 1: "Natalii 5"

    Pozdrawiam i piszę mail :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym była zainteresowana Nataii5 ;)

    Już idę pisać maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli Natalii 5 ma ochotę odwiedzić Donegal, to się zgłaszam. No, chyba, ze zagranica się nie kwalifikuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Również poproszę o "Natalii 5". ;)

    "Książkoholizm się szerzy" - www.okiem-recenzenta.blog.onet.pl

    Pozdrawiam,
    LadyBoleyn

    OdpowiedzUsuń
  15. Z największą przyjemnością wezmę udział w akcji, jeszcze nigdy czegoś takiego nie próbowałem, zatem chyba najwyższa pora ;)
    Wybieram pozycję numer 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Natalii 5" bardzo chętnie przeczytam ;)
    Mój blog "Czytaj - żyj podwójnie"
    http://kessieandbooks.blogspot.com/
    Mogę być gdzieś pod koniec listy nawet :D
    Świetna akcja ! Bannerek wklejam u siebie!

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią wezmę udział w akcji "Książka na wakacjach" :D Chciałabym gościć u siebie wczasowiczkę nr 2. :)

    Wetka, http://wetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również chętnie się przyłączę i przeczytałabym z przyjemnością Alexander McCall Smith - 44 Scotland Street
    Natalii 5 mam swoją więc za nią dziękuję.
    Mój blog
    www.paciaciakowo.blogspot.com
    i info już tam się pojawi lada moment

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo chętnie zgłoszę się do zabawy i wybieram książkę nr 1 Natali5.

    Varia, http://od-deski-do-deski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie podobne do kasi.eire- mieszkam zagrancia, czy moge wziac udzial, czy od razu darowac sobie? BO Natalii5 to bym przeczytala.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...