piątek, 1 lipca 2011

Książka na wakacjach - ogłoszenie :)



Po pierwsze dziękuję wszystkim, którzy przyłączyli się do akcji :) Mamy już lipiec, więc książki wyruszają w podróż.


Wczasowiczka nr 1 w pierwszej kolejności odwiedzi Lektury Wiejskiej Nauczycielki. Miejmy tylko nadzieję, że siostry Sucharskie nie dadzą w kość Ani :)

Wczasowiczkę nr 2 natomiast wystawimy na pastwę płomieni bloga Miqaisonfire. Czy Marta zapała chęcią przeprowadzki do Edynburga?

Dziewczyny, czekamy na Wasze wrażenia :)

Teraz kwestia poruszona przez autorkę bloga Notatki Coolturalne - Kasię oraz przez karto_flaną. Po Natalii 5 zgłosiło się aż 11 osób, więc może nie starczyć czasu na przesłanie ich za granicę. Na razie zostawiam ten temat otwarty, coś wymyślimy :)

Uwaga, uwaga! Brakuje mi adresów następujących osób:
Bożena
varia
być może zagubiły się w odmętach anty-spamu mojego serwera? W każdym razie proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie i do przeczytania :)

9 komentarzy:

  1. Nie z takimi elementami musi sobie radzić nauczyciel w gimnazjum:)
    Więc myślę, że damy radę...
    Z tego co czytałam w recenzjach to "Natalii 5" wręcz się "połyka" więc jak krajowi czytelnicy się sprężą to i do Kasi i do Karto_flanej uda się wczasowiczki wysłać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też pomyślałam, że jak wszyscy przeczytają raz dwa Natalii5 (a czyta się mega szybko) to wszystkie dziewczyny zdążą. Bo uważam, że warto przeczytać Rudnicką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecuje solennie szybko przeczytać Natalii 5 więc niech się dziewczyny nie martwią ponieważ inne blogowiczki też pewnie zrobią co mogą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki dochodzą do mnie bardzo szybko, ostatnio trzy dni szła z Warszawy, a 4 z Gdańska, ale rozumiem, że przeszkodą mogą być opłaty. Nie ma sprawy, po prostu usuń zgłoszenie z listy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja powiększę szanse, że książka trafi też do Kasi: mąż sprezentował mi niespodziewanie "Natalie", więc zwalniam miejsce w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, zycze wszytskim milego czasu z lekturami i jesli sie Zalapie" to bede przeszczesliwa :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...